Şafak Vakti Replikleri 1

  • Bella: Edward üzgünüm .
    Edward: Sensiz yaşayamam.
    Bella: Bensiz olmayacaksın. Yanında benden bir parça olacak. Sana ihtiyacı olacak.
    Edward: Seni öldürdüğü taktirde bırak onu sevmeyi, tahammül edebileceğimi mi zannediyorsun?
    Bella: Onun suçu değil. Olduğu gibi kabul etmelisin.
    Edward: Bana başka seçenek bırakmadığın için. Hayat ortağı olacaktık hani? Ama sen buna kendin karar verdin. Beni terk etmeye karar verdin.
    Bella: O şekilde görme.
    Edward: Başka şekilde göremem. Seni kaybedecek olan benim. Ve ben bunu seçmiyorum. Bunu seçmiyorum.
 
  •  Bir vampiri sevdiğinizde , seçim hakkınız kalmaz. Bunun sevdiğiniz kişiyi inciteceğini bile bile nasıl kaçar , nasıl savaşırdınız ? Sevdiğiniz kişiye verebileceğiniz tek şey hayatınızsa , nasıl vermemezlik ederdiniz ? Ya onu gerçekten seviyorsanız ?

Penulis : Ferit ACAR ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Şafak Vakti Replikleri 1 ini dipublish oleh Ferit ACAR pada hari 1 Mayıs 2012 Salı. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1yorum: di postingan Şafak Vakti Replikleri 1
 

1 yorum:

  1. Paylaştığınız bilgiler ilginç ve faydalı bilgiler . Kurumsal web tasarım olarak bu güzel paylaşımlarınız için teşekkür eder ve paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sitenize Ekleyiniz

Aşağıdaki kodu sitenize ekleyiniz. Kristen Stewart Hayranlari Daha Çok Olsun :) :

http://kstewartr.blogspot.com/ Kristen Stewart Resimleri Kristen Stewart Son Filmi Kristen Stewart Videolari Kristen Stewart Bloglari Kristen Stewart Imza Ve Avatarlari