Kristen Stewart Günün Resmi


imheavyinyourarms

“Ben öyle oturup tüm kariyerinin haritasını çıkaran insanlardan biri değilim. Böyle bir şeyi yapmaya kalkıştığın anda neyi sevip neyi sevmeyeceğini bilmek imkansızlaşıyor, bu tarz bir zihniyeti anlamam çok zor. Ama ben çok şanslıyım. İlgimi çeken işler, ‘Alacakaranlık’ veya ‘Snow White’ gibi filmler sadece 100 dolar için de yapılıyor olabilirdi. Ve ben yine de her iki filmde de yer alırdım çünkü beni bir işe çeken şeylerin filmin ne kadar popüler olduğuyla alakası yok. Bunun benim için hiçbir önemi yok, bir şeyin olacağı varsa zaten olur. Umarım hep böyle beni dürten şeyleri yapabileceğim bir pozisyonda olurum.” (Philippine Daily Inquirer Röportajı)

Penulis : Ferit ACAR ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kristen Stewart Günün Resmi ini dipublish oleh Ferit ACAR pada hari 7 Mayıs 2012 Pazartesi. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kristen Stewart Günün Resmi
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sitenize Ekleyiniz

Aşağıdaki kodu sitenize ekleyiniz. Kristen Stewart Hayranlari Daha Çok Olsun :) :

http://kstewartr.blogspot.com/ Kristen Stewart Resimleri Kristen Stewart Son Filmi Kristen Stewart Videolari Kristen Stewart Bloglari Kristen Stewart Imza Ve Avatarlari