Kristen Yemek Yapmanın Onu Rahatlattığını Söylüyor

Kristen Yemek Yapmanın Onu Rahatlattığını Söylüyor

Manip: FabLife
Alacakaranlık'ın yıldızı Kristen Stewart çekim aralarında yemek programları izleyerek rahatlıyor.
       
Aktris Amerikan Food Network kanalının büyük bir hayranı olduğunu ve bu mutfak gösterilerinin setteki baskıyı azalttığını itiraf ediyor.

"Çok fazla yemek programı izliyorum. İşlerimi halletmeye çalışırken televizyonda sürekli yemek kanalı açık oluyor ve bazen bundan feci sıkılıyorum, aslında televizyonu kapamam gerekiyor ama sanırım ben tamamen yemek yapmakla kafayı bozmuş durumdayım."

Ve yemek programlarına duyduğu sevgi mutfakla ilgili kendi doğal yeteneklerini geliştirmesine yardım etmiş: "Şafak Vakti'ni çektiğimiz süre boyunca sürekli çorba pişiriyordum çünkü hava çok soğuktu ve ben de herkes içebilsin diye büyük tencerelerde pişiriyordum sonra bunu sete götürüyor ve herkese paylaştırıyordum."

Ama o Alacakaranlık rezidansının şefi olarak nam salmaktan o kadar da gururlu değil: "Nedenini bilmiyorum ama yemek yapmayı biraz şapşalca buluyorum ve bundan gerçekten çok utanıyorum. Çocuklar (Robert ve Taylor) sette çılgınca yemek pişirdiğimi ortaya döktüğü için şimdi her röportajımda bana bu soruluyor."

Penulis : Ferit ACAR ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kristen Yemek Yapmanın Onu Rahatlattığını Söylüyor ini dipublish oleh Ferit ACAR pada hari 1 Mayıs 2012 Salı. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Kristen Yemek Yapmanın Onu Rahatlattığını Söylüyor
 

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sitenize Ekleyiniz

Aşağıdaki kodu sitenize ekleyiniz. Kristen Stewart Hayranlari Daha Çok Olsun :) :

http://kstewartr.blogspot.com/ Kristen Stewart Resimleri Kristen Stewart Son Filmi Kristen Stewart Videolari Kristen Stewart Bloglari Kristen Stewart Imza Ve Avatarlari